Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Το βουνό



Μετάφραση από το πρωτότυπο σχολιασμό του φωτογράφου:
Αυτό το βίντεο φωτογραφήθηκε μεταξύ 4 και 11 Απριλίου 2011. Είχα την ευτυχία να επισκεφτώ το El Teide (σ.μ.: στο νησί Τενερίφη, στα Κανάρια νησιά). Το ψηλότερο βουνό της Ισπανίας (3718 μ) είναι ένα από τα καλύτερα μέρη στον κόσμο για να φωτογραφήσεις τα άστρα και, επίσης, η τοποθεσία των Αστεροσκοπείων Teide, που θεωρούνται από τα καλύτερα παρατηρητήρια του κόσμου. 
Ο σκοπός ήταν να συλλάβω τον πανέμορφο Γαλαξία μας μαζί με ένα από τα καταπληκτικότερα βουνά που ξέρω, το El Teide. Πρέπει να αναφέρω ότι αυτό ήταν ένα από τα πιο εξαντλητικά ταξίδια που έχω κάνει. Περιελάμβανε πολλή ορειβασία σε υψηλά υψόμετρα και πιθανόν λιγότερο από 10 ώρες ύπνο συνολικά για όλη την εβδομάδα. Έχοντας βρεθεί εκεί 10-11 φορές παλιότερα, είχα μια μακριά λίστα με τοποθεσίες που ήθελα να περιλάβω σε αυτή την ταινία, αλλά ακόμα δεν είμαι συνηθισμένος 100% να κουβαλάω όλον αυτόν τον εξοπλισμό που απαιτείται για ταινίες ασύγχρονης εικονοληψίας (time-lapse movies).
Μια μεγάλη αμμοθύελλα χτύπησε την έρημο Σαχάρα στις 9 Απριλίου (http://bit.ly/g3tsDW) και περίπου στις 3πμ τη νύχτα η αμμοθύελλα έφτασε σε μένα, κάνοντας πρακτικά αδύνατο το να δω τον ουρανό με τα μάτια μου.
Το ενδιαφέρον είναι ότι η φωτογραφική μου μηχανή ήταν στημένη για μια 5ωρη λήψη του Γαλαξία μας κατά τη διάρκεια του φαινομένου και ήμουν σίγουρος ότι ολόκληρη η λήψη μου είχε καταστραφεί. Προς μεγάλη μου έκπληξη, η μηχανή μου είχε καταφέρει να συλλάβει την αμμοθύελλα, η οποία φωτιζόταν στο παρασκήνιο από το νησί Μεγάλη Κανάρια κάνοντας το να μοιάζει με χρυσά σύννεφα. Ο Γαλαξίας μας έλαμπε μέσα από τα σύννεφα, κάνοντας τα άστρα να λαμπυρίζουν με έναν ενδιαφέροντα τρόπο. Οπότε, αν ποτέ αναρωτηθήκατε πως φαίνεται ο Γαλαξίας μας διαμέσου μιας αμμοθύελλας της Σαχάρας, κοιτάξτε στο 00:32.

Available in Digital Cinema 4k.


Press/licensing/projects contact: tsophotography@gmail.com

Music by my friend: Ludovico Einaudi - "Nuvole bianche" with permission. 

Thank you to my sponsors: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου